Loading...

Prowadzę własne studio graficzne, specjalizuję się w brandingu, tworzeniu grafik potrzebnych do promocji i sprzedaży oraz stron www.

Pomagam głównie kobietom prowadzącym małe firmy, stworzyć wizerunek ich marki, który przyciągnie do nich klientów, dających radość i satysfakcję (również finansową) z ich pracy i prowadzenia biznesu w zgodzie ze sobą.

Nagrywam podcast „Branding w małej firmie”, w którym opowiadam jak ugryźć temat brandingu nawet już na starcie drogi z biznesem oraz, że wcale nie trzeba milionów monet, żeby budować skuteczny wizerunek marki.

“Spójny i przyciągający klientów wizerunek marki”

Poznasz konkretne i praktyczne wskazówki jak polepszyć wizerunek Twojej marki. Dowiesz się jakich kilku zasad przestrzegać, żeby Twój wizerunek był spójny i dlaczego warto tą spójność utrzymać w przyszłości. Powiem Ci na co zwrócić uwagę tworząc treści i reklamy, co ma wpływ na skuteczność Twoich działań w necie – czyli jak nie zgubić klienta po drodze. Dodatkowo na koniec będą krótkie wskazówki jak połączyć wizerunek online z działaniami offline.

Rozkład jazdy konferencji

Co nas czeka?

Dzień pierwszy 6 czerwca 2022
Dzień drugi 7 czerwca 2022
Dzień trzeci 8 czerwca 2022
Dzień czwarty 9 czerwca 2022
Dzień piąty 10 czerwca 2022

Pinterest - niedocenianym narzędziem sprzedaży

W tej krótkiej prelekcji Agnieszka zaprosi Cię za kulisy OPLOTKI i pokaże, w jaki sposób wykorzystuje Pinterest, aby poprawić wyniki sprzedażowe. zobacz, jak konstruuje lejek sprzedażowy, jak automatyzuje go przy pomocy Pinterest i w praktyczny sposób łączy tą strategię z reklamami na Facebooku.

Jak odnieść sukces w biznesie online

Codziennie widzisz znane osoby w Internecie, które z powodzeniem sprzedają kursy, konsultacje, książki, ebooki, czy też inne własne produkty? Zapraszam Cię do obejrzenia mojej prelekcji, na której powiem Ci, co składa się na biznesowy sukces marki online.

Jak uprościć biznes online, aby w końcu pracować mniej?

Codziennie widzisz znane osoby w Internecie, które z powodzeniem sprzedają kursy, konsultacje, książki, ebooki, czy też inne własne produkty? Zapraszam Cię do obejrzenia mojej prelekcji, na której powiem Ci, co składa się na biznesowy sukces marki online.

Strona przyjazna użytkownikowi

Przedstawienie podstawowych kwestii związanych z UX na stronach www, na co zwrócić uwagę by strona była przyjaźniejsza dla użytkownika, jakich błędów unikać.

"Stwórz zespół i deleguj, a będziesz mieć więcej czasu!" - prawda czy fałsz

Tylko ten, kto nigdy nie delegował, nie zarządzał zespołem i nie mierzył się z wyzwaniami komunikacyjnymi może Ci powiedzieć, że jak zbudujesz zespół to będziesz mieć więcej czasu. Owszem, odzyskasz czas na działania strategiczne, ale ogólna ilość czasu wcale się nie zwiększy. Czy zatem warto skalować biznes przez delegowanie?

Co robić, żeby Twój mailing nie wpadał w SPAM?

Dlaczego Twój e-mail nie dotarł do klienta? - na pewno to wina hostingu! Dlaczego nie docierają do mnie maile z fakturami? Czemu oferta, jaką wysłałeś, wpadła w SPAM? Tego typu pytania pojawiają się codziennie. Jak to się dzieje, że potrafimy latać dronem na Marsie, a nie potrafimy dostarczyć listu elektronicznego?

Jak prowadzić skuteczny blog firmowy?

Pokażę na przykładach, jak planować treści na blog, jak pisać teksty i jak mierzyć efekty swoich działań

Trzej Bohaterowie Sprzedaży - Jak stworzyć e-handlowców zarabiających na Twoją firmę, nawet gdy Ty smacznie śpisz

Z prezentacji dowiesz się: Którzy bohaterowie mogą pracować całą dobę i wspierać Twój biznes w myśl zasady „Robisz raz – korzystasz cały czas”. Dlaczego warto inwestować w działania, które wzmacniają nasze zasoby, a media społecznościowe wykorzystywać do wsparcia ich promocji. Jak podejść do strategii treści, by budowała naszą markę ekspercką...

Case study wejścia w biznes online na przykładzie 3 marek

Pokażę 3 marki, od czego zaczęły i jakie efekty osiągnęły w różnym czasie, błędy i to co zrobiły dobrze, oraz jak się rozwijać dalej.

Mailerlite - najszybsza droga do profesjonalnego lejka marketingowego.

Wszyscy wiemy, że lejek marketingowy jest świetnym narzędziem do promocji i sprzedaży naszych produktów i usług. Tyle, że najpierw trzeba go stworzyć. A do tego będzie nam potrzebna strona lądowania (landing page), w sumie nawet kilka, następnie aplikacja do zbierania adresów mailowych, mechanizm automatycznego wysyłania korespondencji, dostarczania bonusów i darmowych...

Od zera do własnego podcastu

Archetypy marki - jak pomogą Ci zbudować spójną komunikację?

Jak wzbudzać emocje i budować głęboką więź z odbiorcami marki? Jak sprawić, żeby każdy element komunikacji - werbalny czy wizualny - przekazywał spójną esencję? Odpowiedzią są archetypy marki, czyli narzędzie wywodzące się prosto z psychologii jungowskiej. Podczas prezentacji opowiem czym są, jak działają i w jaki sposób mogą pomóc markom...

Znajdź klucz do swoich odbiorców dzięki archetypom marki

Przybliżenie pojęcia archetypu i jego praktycznego wykorzystania do przyciągnięcia właściwych klientów. Na przykładach konkretnych marek oraz stron www.

Spójny i przyciągający klienta wizerunek marki

Opowiem Ci co się składa na wizerunek graficzny marki. Jakich kilku zasad przestrzegać, żeby był spójny i jak tą spójność utrzymać. Jak połączyć wizerunek online z działaniami offline. Co ma wpływ na skuteczność Twoich działań wizerunkowych, czyli jak przyciągnąć odpowiednich klientów i nie zgubić ich po drodze.

Czy społecznik może zarabiać?

Czy prowadząc działania społeczne można jednocześnie z sukcesem prowadzić biznes online? Mieszkając w malutkiej wsi, dzieląc czas na pracę, remont zabytkowej zagrody permakulturowy ogród? W moim wystąpieniu pokażę Tobie, że to właśnie praca społecznika jest tym co buduje markę osobistą, a przez to przyczynia się do sprzedaży. Pomagasz – ufają...

Własna marka samodzielnie budowana. Mimo ograniczeń

Jak samodzielnie ruszyć z budowaniem swojej małej marki w sieci: kiedy wszystko musimy robić sami i nie mamy środków, by kogoś zatrudnić, natomiast mamy ograniczoną ilość czasu w ciągu dnia, jaki możemy na to poświecić

Wirtualna asystentka jako sposób na bezpieczne dorobienie do domowego budżetu przez Internet

Jako wirtualna asystentka, ale również szkoleniowiec z zakresu rozwoju w tym zawodzie z chęcią podzielę się swoimi doświadczeniami, a także historiami moich klientek, które będąc przede wszystkim mamami, które chcą uczestniczyć aktywnie w życiu swoich dzieci, rozwijają swoje biznesy i spinają miesięczne budżety bez stresu.

Jak efektywniej pracować z domu, będąc mamą? Sprawdź, co dokładnie Ci w tym przeszkadza

Dzięki prezentacji uświadomisz sobie: ✅ co Ci przeszkadza w efektywnej pracy z domu, ✅ czego potrzebujesz, by móc pracować skuteczniej, ✅ co warto ulepszyć, by Twoja praca szła szybciej, a jednocześnie była spokojniejsza (mniej Cię stresowała).

Od bloga kulinarnego do marki online pomagającej mamom w codzienności oraz... wirtualnej asysty

Nie tylko możesz mieć swoją pasję, ale powinnaś dzielić się nią z innymi, a otworzysz się na nowe możliwości i będziesz się rozwijać szybciej.

Uwolnij się od perfekcjonizmu i odważnie działaj w swoim biznesie online

Podczas wystąpienia pokażę perfekcjonizm nie jako cechę, tylko coś, co "odzywa się" w określonych sytuacjach. Podzielę się wskazówkami, jak krok po kroku uwalniać się od perfekcjonizmu, tak, żeby z większą łatwością wypuszczać swoje kursy i inne produkty online bez dopracowywania każdego szczegółu po milion razy.

Myślenie projektowe sposobem na zarabianie więcej

Opowiem o tym, czym jest myślenie projektowe i dlaczego każdy przedsiębiorca, który chce zwiększać zyski swojej firmy powinien znać (i stosować) myślenie projektowe w swoim biznesie.

Poznaj sprawdzone zasady biznesu online

Będę dzielić się zasadami wypracowanymi przez nas w pocie, łzach i trudzie przez cały czas prowadzenia własnej firmy. Będę też dzielić się zasadami, które w naszej firmie działają. I będę dzielić się zasadami, dzięki którym firma ta w ogóle istnieje

Budowanie wizerunku na freelancie

Jesteśmy twarzą naszej marki. Nasz wizerunek jest również częścią naszej marki. Chcąc lub nie, kliencie na pierwszy rzut oka oceniają naszą markę również poprzez to jak wyglądamy. Zbuduj styl ubierania spójny z Twoją marką osobistą i Twoją osobowością.

GŁOS MARKI, KTÓREGO NIE DA SIĘ ZIGNOROWAĆ

Podczas prezentacji wyjaśnię Ci, czym jest głos Twojej marki. Pokażę Ci, jak w 4 krokach odnaleźć ten głos i co zrobić, aby przyciągał Twoich odbiorców. Wyposażę Cię w odpowiednie narzędzia i pokażę, jak z nich korzystać.

Od pomysłu do sprzedaży

Czyli na co zwrócić uwagę tworząc i posiadając sklep internetowy.

Strona lądowania - 10 elementów, o których nie możesz zapomnieć

Czym jest strona lądowania? Dlaczego warto ją mieć i o jakich elementach pamiętać, aby była skutecznym narzędziem w Twoim biznesie? O tym opowiem w mojej prelekcji w ramach konferencji "Jak żyć w necie 2022".

Jak zbudować skuteczny, działający i zarabiający biznes jako wirtualna asystentka?

Zastanawiasz się nad wirtualną asystą? Jednak od czego by tu zacząć? Jak zbudować ten biznes skutecznie, aby świetnie działał i przynosił płacących klientów? O tym właśnie dowiesz się z prelekcji Anny Kaweckiej-Buniewicz.

5 błędów w budowaniu biznesu online

Opowiem czego nie robić budując własny biznes online. Sama te błędy przeszłam, więc oprócz teorii jestem praktykiem.